نیسان مورانو
به منظور معرفی ریموت کنترل خودروی مورانو ابتدا لازم است از سلامت باتری ریموت کنترل و همچنین ولتاژ مناسب باتری خودرو اطمینان حاصل شود. ضمنا درب های خودرو بسته بوده و از باز بودن قفل تمامی دربها اطمینان حاصل گردد.
ریموت نیسان
پس از بررسی شرایط فوق برای انجام فرآیند تعریف ریموت مطابق مراحل زیر عمل می کنیم :
1- کلید را در مغزی سوئیچ قرار دهید و در کمتر از 10 ثانیه سوئیچ را شش بار از حالت ( Lock ) به حالت ( On ) برده و برگردانید سپس فلاشرها دو مرتبه روشن و خاموش خواهند شد.
2- دکمه ی (Unlock) روی ریموت کنترل را نگه دارید و همزمان دکمه ی (Lock) روی ریموت را 3 مرتبه فشار دهید و سپس دکمه ی (Unlock) را رها کنید. پس از انجام دقیق این مرحله فلاشرها یک مرتبه روشن و خاموش میشوند، که در این مرحله حافظه ی قبلی پاک میشود و ریموت مورد استفاده در این عملیات معرفی می گردد.
3- چنانچه میخواهید ریموت دیگری معرفی کنید، کلید اول را از مغزی سوئیچ خارج کنید و و کلید دوم را در مغزی سوییچ قرار دهید.و فرآیند مرحله 2 را برای این ریموت نیز تکرار کنید .
امکان حداکثر تعریف 4 ریموت برای این خودرو وجود دارد، که در صورت معرفی ریموت کنترل چهارم ، فلاشرها 3 مرتبه روشن و خاموش می شوند که به معنی پر شدن حافظه ی سیستم برای تعریف ریموت کنترل است .
4-  در پایان برای اتمام فرآیند تعریف ریموت، سوئیچ را باز کنید و روی حالت On قرار دهید.
پس از اتمام مراحل بالا ریموت های خودرو باید به درستی کار کنند در غیر اینصورت مراحل بالا را به ترتیب و با رعایت زمانبندی های اعلام شده مجدد انجام دهید. 

توسط: تاریخ انتشار: 19 خرداد 1394دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش نیسان, تعریف ریموت و سوئیچدیدگاه‌ها برای تعریف ریموت خودروی نیسان مورانو بسته هستندبرچسب ها: , , ,