IX35- Hyundai
ابتدا از منوی عیب یابی گزینه ی Hyundai General  را انتخاب می کنیم.
Gscan
سپس گزینه ی Tucson/iX35 LM 10-15  را انتخاب می کنیم.
Gscan - Hyundai
با توجه به دهمین رقم VIN Code خودرو که حرف F می باشد، خودرو محصول سال 2015 است، لازم به ذکر است که برچسب مشخصات این خودرو بر روی ستون درب راننده قرار دارد.
VIN
جی اسکن
در مرحله ی بعد نوع موتور این خودرو را انتخاب می کنیم که موتور 2400 سی سی، بنزینی و از نوع پاشش چند نقطه ای است.( G 2400 MPI)
جی اسکن- هیوندا
هیوندای IX35
پس از انتخاب کامل مشخصات خودرو لیست کنترل یونیت هایی که امکان نصب بر روی این خودرو دارند در قسمت سمت چپ قابل مشاهده است.
FCS
با کلیک کردن بر روی گزینه ی FCS  در قسمت پایین صفحه، دستگاه جی اسکن تمام کنترل یونیت هایی که در این خودرو وجود دارند را از نظر وجود خطا بررسی می کند.
G-Scan
10
همانطور که مشاهده می کنید، هیچ خطایی در ECU  های خودرو یافت نشد و مواردی که پیغام نقص در برقراری ارتباط دارند، سیستم هایی هستند که بر روی این خودرو نصب نیستند، به طور مثال سیستم فرمان برقی )(EPS، سیستم پایش باد تایرها (TPMS)، سیستم کمکی پارک هوشمند(SPAS) ، در این خودرو نصب نیستند، همچنین این خودرو چون مجهز به سیستم کلید هوشمند (SMK) می باشد، بنابراین سیستم ایموبیلایزر (IMMOBILIZER) را نیز پشتیبانی نمی کند.

Hyundai IX35
در ادامه کاربردهای ویژه برخی از کنترل یونیت ها را بررسی می کنیم. ابتدا کاربردهای ویژه ی ECU موتور رامشاهده می کنیم.
Engine - Hyundai IX35
در زیر کاربردهای ویژه کنترل یونیت گیربکس اتوماتیک را مشاهده می کنید که شامل ریست مقادیر متغیر ECU گیربکس اتوماتیک می باشد.
گیربکس اتومات - هیوندا - جی اسکن
در منوی زیر لیست عملیات ویژه کنترل یونیت ABS/ESP را مشاهده می فرمایید.
Gscan 2
Hyundai Ix35- Gscan
در صفحه ی زیر لیست عملیات ویژه ی کنترل یونیت ایربگ (ACU) را مشاهده می فرمایید.
جی اسکن
در منوی پایین لیست عملیات ویژه ی کنترل یونیت 4WD قابل مشاهده می باشد.
Hyundai- Gscan
hyundai
در منوی پایین لیست عملیات ویژه ی کنترل یونیت SMK یا کلید هوشمند قرار دارد.
ُُSMK Hyundai IX35
SMK Hyundai IX35 2015

جی اسکن 2

توسط: تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1394دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش هیوندادیدگاه‌ها برای عیب یابی و عملیات ویژه هیوندایی IX35 مدل 2015 با دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , ,