در دستگاه جی اسکن منویی وجود دارد تحت عنوان تریال ورژن یا TRIAL SW، این منو شامل برنامه ی خودروهایی است که به تازگی به دستگاه اضافه شده است و بیشتر خودروهای چینی و بومی کشورهای مختلف را دربر می گیرد، سیاستی که در شرکت GIT کره ی جنوبی وجود دارد، این است که تا اکثر خودرهای یک برند در دستگاه اضاف نشود، آن برند خودرو به صورت مستقل در منو قرار نمی گیرد و خودروهای آن در منوی تریال یا TRIAL SW قرار می گیرد.
trial
پس از انتخاب منوی تریال، پیغامی در دستگاه نمایش داده می شود، به این عنوان که برنامه هایی که در این فولدر وجود دارد، برنامه هایی است که تازه اضافه شده است و تحت تست می باشد و مسئولیت استفاده از آن بر عهده شما می باشد، این پیغام را باید تایید کنید وOK را بزنید.
1
البته در بعضی مواقع ممکن است که شما برند مستقلی برای یک خودرو را در منوی اصلی پیدا کنید و در منوی تریال نیز همان خودرو را بیابید، به عنوان مثال می تونیم از خودروی لیفان و MVM نام ببریم که در منوی اصلی تحت عنوان LIFAN و CHERY وجود دارند، اما در منوی تریال و در قسمت NILICAR  خودروهای MVM و LIFAN که در ایران وجود دارند به صورت کامل قابل استفاده هستند.
همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید، این منو شامل خودروهای زیر می باشد.
3
4
پس از این پس برای عیب یابی خودروهای زیر از منوی تریال (Trial SW) اقدام کنید.
1) خودروی جیلی (GEELY):
که شامل هر سه مدل شاسی بلند EMGRAND X725 و سواری EMGRAND 718و استیشن EMGRAND 718 RV   می باشد.
5
در شکل زیر لیست کنترل یونیت های خودروی جیلی را مشاهده می کنید.
6
2) خودروی MG:
همانطور که در شکل زیر می بینید، دو مدل خودروی MG6 و MG550 را مشاهده می کنید.
7
در منوی زیر لیست کنترل یونیت های خودروی ام جی را در دستگاه جی اسکن مشاهده می کنید.
8.JPG

9
 در منوی تریال ورژن، در گزینه ی نیلی کار خودروهایی وجود دارد که در ایران با همکاری شرکت نیلی کار و GIT کره جنوبی تکمیل شده است و در این قسمت قرارگرفته است که شامل: لیفان، ام وی ام، کاپرا،گروه بهمن، دلیکا و جک می باشد.
103) برند لیفان (LIFAN):
 که شامل خودروهای 520، 620 ، X60 و 530 می باشد، در شکل زیر مشخص است.
11
 در منوی زیر یونیت های خودروی لیفان را مشاهده می کنید.
12
 4) برند MVM: همانطور که در شکل زیر مشاهد می کنید، خودورهای MVM در مدل های : ام وی ام 110 در سه نوعMT 0.8  )800 سی سی دنده دستی)،MT1.11100) سی سی دنده معمولی( وAMT1.1  ) 1100 سی سی اتوماتیک( ،MVM315، MVM 530، MVM550، TIGGO X33((X33 می باشد.
trial4
 در صفحه ی زیر منوی کنترل یونیت های خودروی MVM 550 را به عنوان مثال مشاهده می کنید.
13
 در منوی زیر صفحه ی مربوط به برند جک JAC را مشاهده می کنید که مدل های J3,J5,S5 را شامل می شود.
trial9
در صفخه ی زیر، فهرست کنترل یونیت های خودروی JAC S5 را به عنوان نمونه مشاهده می کنید.
trial15
در صفحه ی زیر گروه بهمن را مشاهده می کنید که شامل وانت مزدا B2000، لندمارک و وانت کارا است.
trial7
گزینه ی بعدی مربوط به وانت کاپرا capra است که یونیت های موتور،ترمز ضد قفل و ایربگ (SRS) را دارا می باشد.
15
همانطور که در این مطلب آموزشی بیان شد، برای عیب یابی خودروهایی که منوی جداگانه ای در دستگاه ندارد و در ایران و با همکاری مشترک شرکت نیلی کار و GIT کره ی جنوبی برنامه های آن ها تکمیل شده است از منوی تریال ورژن یا TRIAL SW استفاده کنید.

توسط: تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395دسته بندی: آموزش آنلاین, استفاده از جی اسکندیدگاه‌ها برای معرفی منوی تریال TRIAL SW در دستگاه دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , ,