10907_st1280_089
یکی از قابلیت هایی که در این خودرو تعبیه شده است قابل تنظیم بودن ارتفاع باز شدن درب صندوق عقب می باشد.
به طورمثال (درب درحالت عادی تا ارتفاع ماکسیمم خود باز میشود و این امر برای افرادی که قد کوتاهتری دارند درحین بستن درب باعث مشکل و نارضایتی راننده خواهد شد) بنابراین قابلیت ذکر شده در خودرو لحاظ گردیده است .
نحوه کالیبره نمودن درب صندوق عقب تویوتا راوفور RAV4 :
مرحله اول:ابتدا توسط دکمه صندوق داخل خودرو ویا ریموت کنترل درب صندوق را باز نمایید
مرحله دوم:درب صندوق را به صورت دستی به ارتفاع مورد نظر خود تغییر وضعیت دهید
نکته :در مرحله دوم شما میتوانید علاوه برتغییر موقعیت به صورت دستی …… با یک بار فشردن کلید تعبیه شده در زیر درب صندوق آن را متوقف نمایید.
مرحله سوم:حال که درب صندوق در حالت دلخواه قرار گرفته است .دکمه زیر درب صندوق را به مدت چهارثانیه نگه دارید تا صدای آلارم به صورت 4 بار پشت سر هم به صدا در بیاید.
مرحله چهارم:پس از شنیده شدن صدای آلارم دکمه ذکر شده را یک بار فشار دهید در این مرحله درب بسته شده و کالیبره نمودن به اتمام رسیده است .
نکته تعمیراتی:
دربرخی از مواقع راننده به اشتباه برای باز کردن یا بستن درب صندوق نیرو وارد مینماید و این امر باعث خارج شدن درب از کالیبره خود میشود (درب به صورت کامل باز یا بسته نمیشود ) که از روش بالا میتوانید اقدام به کالیبره نمودن نمایید.

توسط: تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1396دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش تویوتادیدگاه‌ها برای نحوه کالیبره نمودن درب صندوق عقب تویوتا راوفور RAV4 بسته هستندبرچسب ها: , ,