در آپدیت های اخیر جی اسکن، برای انتخاب خودروهای مرسدس بنز نیاز است که شما کد اتاق خودرو را انتخاب کنید.هر مدل مرسدس بنز داری کد اتاق مختص به خود می باشد که با توجه به کلاس خودرو و سال تولید آن متفاوت است، برای عیب یابی صحیح خودرو باید کد اتاق آن را درست انتخاب کنیم.
نمونه ای از کد اتاق خودروی مرسدس بنز A class را در زیر مشاهده می کنید.
1.JPGنمونه ای از کد اتاق مرسدس بنز C class را در زیر قابل مشاهده است
2برای انتخاب کد اتاق خودرو باید از شماره ی شاسی که روی ستون درب راننده قرار دارد، استفاده کرد، کاراکترهای 4 تا 6 شماره ی شاسی معرف کد اتاق می باشد ، و همچنین اعداد نوشته شده در جلوی TYP، کد اتاق خودرو را مشخص می کند.نمونه ای از پلاک مشخصات یک خودروی مرسدس بنز را در شکل زیر مشاهده می کنید.
3در بعضی مواقع از روی پلاک مشخصات خودرو نمی توانید، کد اتاق خودرو را متوجه شوید و نیاز است که از اینترنت به این اطلاعات دست پیدا کنید، بدین منظور با جستجو در سایت Wikipedia به راحتی می توانید، کد اتاق خودرو را بدست آورید.
به عنوان نمونه ما برای عیب یابی خودروی مرسدس بنز E250 مدل 2015، کد اتاق را نتونستیم از پلاک مشخصات خودرو و شماره ی شاسی بدست آوریم، بنابراین در سایت www.wikipedia.org عبارت Benz E class را جستجو می کنیم و به صفحه ی مربوط به مدل های مختلف مرسدس بنز E class می رویم و باتوجه به سال تولید خودرو، کد اتاق مناسب را برای خودرو انتخاب می کنیم.
درآدرس زیر صفحه ی مرسدس بنز E class را در سایت Wikipedia  مشاهده می کنید.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_E-Class  
Capture

لازم به ذکر است که برای همه ی مدل های مرسدس بنز می توان از روش بالا برای دست یابی به اطلاعات خودرو و کد اتاق آن استفاده کرد، به عنوان مثال اگر خودروی مورد نظر ما مرسدس بنز S class است، باید عنوان Benz S class  را در سایت Wikipedia  جستجو کنید و با توجه به سال تولید خودرو کد اتاق آن را انتخاب کنیم.
در صورت هرگونه مشکل و عدم توانایی برای پیدا کردن مشخصات خودرو می توانید با بخش پشتیبانی  فنی شرکت نیلی کار تماس حاصل فرمایید.
شرکت نیلی کار

توسط: تاریخ انتشار: 15 تیر 1395دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش بنز و بی ام و, استفاده از جی اسکندیدگاه‌ها برای نحوه ی انتخاب خودروهای مرسدس بنز در دستگاه دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , ,