در فیلم پیش رو نحوه ی تغییر منوی تنظیمات مشتری یا user option در خودروی هیوندایی i20 مدل 2017 را با دیاگ جی اسکن مشاهده می کنید، با استفاده از این منوی می توانید یک سری از آپشن ها را به انتخاب مشتری فعال یا غیر فعال کنید، این گزینه ها شامل چراغ اسکورت، باز شدن خودکار قفل درب ها و راهنمای تغییر خطوط می باشد که قابلیت پیکره بندی آنها در این منو وجود دارد.
چراغ اسکورت به این معناست که وقتی شما می خواهید خودرو را ترک کنید، اگر یک بار دسته ی چراغ را به سمت خود بکشید که نور بالا فعال شود، چراغ های نور پایین تا چند ثانیه روشن می ماند تا مسیر حرکت شما را تا درب منزل روشن کند و شما را همراهی کند.
در قسمت بازشدن خودکار قفل درب ها، تعیین می کنید که قفل درب ها چه زمانی به صورت اتوماتیک باز شوند، همچنین در منوی بعدی می توانید تعیین کنید که وقتی یک بار بروی دسته ی راهنما اشاره می کنید، راهنماها چندبار چشمک بزنند، از این قابلیت هنگام تغییر خطوط جاده استفاده می شود.

توسط: تاریخ انتشار: 19 آذر 1396دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش هیوندا, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:تغییر منوی تنظیمات مشتری هیوندایی i20 با دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , , ,