ریست دریچه های کولر به چه منظور انجام می شود؟

در خودرو هایی که دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار هستند هنگامی که مشکلی همچون عدم تنظیم هوای سرد و گردم و درست نبودن جهت خروج جریان هوا پیش بیاید، عموماً مشکل از به هم ریختن تنظیمات دریچه های هوای سیستم تهویه خودکار می باشد. برای بر طرف کردن این گونه مشکلات باید با استفاده از دستگاه دیاگ که توانایی انجام این عملیات را داشته باشد اقدام به ریست موقعیت دریچه های سیستم تهویه هوا بکنید تا این دریچه ها بتوانند مجددا محل صحیح خود را پیدا کنند و به درستی کار کنند.
در فیلم آموزشی پیش رو، نحوه ی ریست و مقداردهی اولیه ی دریچه های کولر اتوماتیک خودروی تویوتا لندکروزر مدل 2009 را با دیاگ جی اسکن مشاهده می کنید، در زمانی که سروو موتور های کولر اتوماتیک تعریف موقعیت خود را از دست بدهند، مشکلاتی در سیستم تهویه ی مطبوع به وجود می آید به عنوان مثال جهت جریان هوا و یا سرمایش و گرمایش مطابق با خواست شما تنظیم نخواهد شد، در این زمان نیاز است که این ریست انجام شود. شما می توانید این ریست را پس از انتخاب خودرو و انجام جستجوی سیستم ها با انتخاب یونیت تهویه مطبوع در قسمت عملیات ویژه انجام دهید.

توسط: تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1396دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش تویوتا, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:ریست دریچه های کولر اتوماتیک تویوتا لندکروزر با دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , ,