همانطور که در فیلم مشاهده می کنید، برای عیب یابی خودروهای برند کیا لازم است که اطلاعاتی از قبیل، مدل خوردو، سال تولید، نوع موتور و نوع سوخت موتور را به درستی انتخاب کنیم، با توجه به تنوع گسترده ی مدل های خودروی کیا در جی اسکن، ممکن است انتخاب درست خودروی مورد تست برای شما کمی سخت به نظر برسد، اما در این فیلم سعی شده است که نحوه ی انتخاب صحیح خودروهای کیا در دستگاه جی اسکن آموزش داده شود.
برای عیب یابی اکثر مدل های کیا بازار ایران باید از منوی KIA General یا کیا عمومی استفاده کنیم، برای بعضی از خودروهای مناطق آزاد که سفارش آمریکا هستند باید از KIA USA استفاده کنیم، همچنین تعداد کمی خودروی سفارش کره به ایران وارد شده اند که برای عیب یابی آنها می توان از منوی KIA Korea  استفاده کرد.
برای اطلاع از مشخصات خودرویی که می خواهید بر روی آن عیب یابی انجام دهید، می توانید با وارد کردن شماره ی شاسی یا VIN code  خودرو در نرم افزار MICROCAT، اطلاعات آن خودرو و اینکه سفارش کدام کشور را متوجه شوید.
برای تهیه ی نرم افزار microcat می توانید از طریق لینک زیر به سایت نیلی پارت مراجعه کنید، لطفا دقت نمایید که هزینه تمامی نرم افزارهای تعمیراتی سایت نیلی پارت برای مشتریانی که دستگاه جی اسکن دارند، با ارائه ی شماره سریال دستگاه جی اسکن 50 درصد تخفیف دارد.
تهیه ی نرم افزار های تعمیراتی خودرو های مختلف

توسط: تاریخ انتشار: 8 تیر 1395دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش کیا, استفاده از جی اسکن, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:نحوه ی انتخاب خودروهای کیا در دستگاه دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , ,