در فیلم پیش رو نحوه ی پاک کردن کلیدهای هوشمند خودروی تویوتا لندکروزر مدل 2013 را با دیاگ جی اسکن مشاهده می کنید، با استفاده از این عملیات می توانید کلیدهای هوشمندی که برای خودرو تعریف شده است ولی در حال حاضر به هر علتی در اختیار شما نیست را پاک کنید، پس از خرید خودرو از فرد دیگری، توصیه می گردد که این عملیات با جی اسکن انجام شود تا امنیت و ایمنی خودروی شما حفظ شود. برای انجام این عملیات باید وارد منوی عملیات ویژه ی یونیت کلید هوشمند شوید و گزینه ی پاک کردن کلیدها رو بزنید، سپس کلیدهایی که در اختیار دارید و نمی خواهید پاک شوند را به ترتیب به دکمه ی استارت بچسبانید تا یک صدای بوق از بازر بشنوید.
خودروهای تویوتا به صورت کلی دارای چهار نسل مختلف سیستم ایموبیلایزر می باشند که در دوره های آموزشی تعریف ریموت و سوئیچ خودروهای داخلی و خارجی همه ی نسل ها و عیب یابی و روش تعریف آن ها توضیح داده خواهد شد.

توسط: تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش تویوتا, تعریف ریموت و سوئیچ, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:پاک کردن کلیدهای هوشمند(Smart key) تویوتا لندکروزر 2013 با دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , , , , ,