در فیلم پیش رو نحوه ی پیکره بندی BSI پژو 206 با دستگاه جی اسکن آموزش داده می شود، برای انجام این عملیات هم روش دستی وجود دارد وهم حالت اتوماتیک، در حالت پیکره بندی اتوماتیک، فقط باید تیپ خودرو را انتخاب کنید و دستگاه جی اسکن به صورت خودکار تنظیمات لازم را انجام می دهد.دو گزینه برای تنظیمات خودکار وجود دارد، یکی تنظیمات خودکار و دیگری تنظیمات خودکار ورژن جدید برای مدل های جدید که ورژن BSI بالا است.
باید توجه بفرمایید که در بعضی مواقع نیازی به پیکره بندی BSI نمی باشد و مشکل با یک ریست دستی ساده حل می شود، برای اطلاع بیشتر از موارد لزوم انجام ریست دستی،پیکره بندی و انجام دانلود، به مطلب آموزشی زیر توجه فرمایید.
دقت نمایید که دستگاه جی اسکن در زمان پیکره بندی، تنظیمات بسیار زیادی را انجام می دهد، که شامل ده ها مورد مختلف از جمله قفل مرکزی، ریموت، شیشه های برقی و سایر سیستم های خودرو می باشد و دلیل اینکه این عملیات کمی زمان می برد این است که باید در زمان پیکره بندی اتوماتیک همه ی اسن موارد تنظیم گردد.

نحوه ی پیکره بندی، ریست دستی و دانلود BSI 206 و موارد نیاز به انجام آن ها با دیاگ جی اسکن

توسط: تاریخ انتشار: 14 تیر 1395دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش ایران خودرو, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:پیکر بندی BSI پژو 206 با دستگاه دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , , ,