دیاگ جی اسکن دو

    قویترین و سریعترین دیاگ ایران با
   – عیب یابی کامل خودروهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ایران خودرو، سایپا
– برنامه اصلی دیاگ هیوندای و کیا و قابلیت استفاده به عنوان دیاگ اصلی‌ تویوتا، لکسوس، جی‌ ام، شورلت، بیوک،… (لینک تویوتا و لینک جی‌ ام)
– آموزش، پشتیبانی و گارانتی نیلی کار
– منوی فارسی مشتمل بر بیش از یک و نیم میلیون کلمه ترجمه شده
 
Nilicar-Warranty
 
 
 
gscan2Logo
از سال 2013 شرکت GIT کره جنوبی شروع به تولید محصول جدید خود با عنوان جی اسکن 2 کرده که عملکرد و همه قابلیت های فوق العاده جی اسکن را داراست (لینک مشخصات کامل جی اسکن1). همکاری مستمر تیم فنی نیلی کار و GIT در جهت پوشش عیب یابی تمامی خودروهای داخلی و ترجمه هر چه بیشتر متون فنی جی اسکن نیز مانند گذشته ادامه دارد تا همچنان این دیاگ به عنوان پرفروشترین دیاگ خارجی، ببیشترین رضایتمندی را نیز برای مشتریان فراهم آورد.
 
دیاگ جی اسکن 2 از لحاظ پوشش عیب یابی خودروها مثل جی اسکن1 است، اما از لحاظ کاربری و سهولت استفاده بسیار پیشرفته تر شده که در زیر به مهمترین مطالب اشاره میشود.
 

wifi-icon-with-text-mdاتصال بی سیم یا wifi دیاگ به به شبکه وایرلس مغازه

 جی اسکن 2 می تواند به شبکه وای فای ( بی سیم ) اینترنت وصل شده و به صورت اتوماتیک آپدیتها را در اولین فرصت که روی سرور GIT قابل دسترس شود دانلود نماید. در صورتیکه عملکرد دیاگ روی هر خودرویی دارای کم و کاستی باشد، میتوانید مراتب را مستقیما از روی شبکه وایرلس به شرکت سازنده اعلام نمایید تا در اولین فرصت فایل تکمیل شده برای تست ارسال گردد.
همچنین درصورت اتصال چاپگر تعمیرگاه به شبکه وای فای، تصاویر و اطلاعات مورد نیاز را به صورت بی سیم روی چاپگر مغازه چاپ و یا با استفاده از نرم افزار PC Utilityازطریق اتصال به کامپیوتر محتویات را  در فایل های مربوط به مشتری ذخیره و چاپ کرد.

آپدیت آنلاین جی اسکن2

 

جستجوی اتوماتیک ایسیو ها توسط دیاگ جی اسکنجستجوی اتوماتیک خودرو، سیستمها وکدهای خطا

دیاگ پیشرفته جی اسکن2 در اکثر خودروها این قابلیت را به شما امکان می دهد که بدون دانستن نوع و و مدل خودرو، فقط جی اسکن 2 را به خودرو وصل کرده و کلیه سیستم های نصب روی آن را شناسایی و بدانید که آیا کد خطا درهیچ یک از آن ها وجود دارد یا خیر .
بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که نوع خودرو را بدانید یا حتی بدانید خودرو به چه سیستمهایی مجهز است، با یک کلیک دیاگ جی اسکن به صورت هوشمند نوع خودرو و همه سیستمها را شناسایی و خلاصه ای از وضعیت هر ایسیو را به شما گزارش میدهد.
 
 

منوی دسترسی سریع دیاگ جی اسکن2

منوی دسترسی سریع دیاگ جی اسکن2

 

آماده به کاردرصفرثانیه

سرعت دیاگ جی اسکن 2 شما را شگفت زده خواهد کرد. ازجمله ویژگی های جی اسکن 2 حالت stand by آن است که به محض روشن کردن دستگاه، در کمتر از 1 ثانیه از حالت خاموش به حالت آماده به کار و عیب یابی خودرو خواهد رفت.
در ضمن منوی “علاقه مندی ها” یا همان Favorites که در صفحه اول ظاهر میشود، میتواند شما را بدون الزام به انتخاب مرحله به مرحله خودرو و سیستم هایش، بلافاصله به منوهای پر مصرف هدایت و در یک کلیک به عملیات عیب یابی مورد نظر در ایسیو خاصی ببرد که در نوع خود بی نظیر است و باعث راحتی و سادگی و سرعت استفاده از دیاگ جی اسکن2 میشود. مطلبی آموزشی در همین زمینه روی سایت به اشتراک گذاشته ایم (لینک).
 

.

.

GM-Toyota-Lexus-Chevroletقابلیت استفاده به عنوان دیاگ اصلی‌ تویوتا، لکسوس، جی‌ ام، شورلت، بیوک،…

از آپدیت 5-2016 به بعد، قابلیتی بر روی دستگاه جی اسکن دو اضافه گردیده است که، می توان از دستگاه جی اسکن دو به عنوان واسط یا اینترفیس برنامه ی اصلی برخی از برندهای برتر خودروساز استفاده کرد.
این قابلیت که J2534 نام دارد، این امکان را به شما می دهد که از برنامه اصلی عیب یابی اینخودروها استفاده کنید. جهت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

.

 
 

اسیلوسکوپ و شبیه ساز سنسور دیاگ جی اسکن 2

اسیلوسکوپ و شبیه ساز سنسور دیاگ جی اسکن 2

اسیلوسکوپ، شبیه ساز سنسور و مولتی متر خودرویی

عیب یاب جی اسکن2 دارای پک باتری(VMI)است که به صورت اختیاری و مجزا قابل خریداری است و  قابلیت های اندازه گیری مانند اسیلوسکوپ ، مولتی متر دیجیتال و شبیه سازی سنسور را میسر می کند.
این پکیج، ابزاری قدرتمند و بی رقیب را در اختیارتان خواهد گذاشت که دیگر از منشا هیچ عیبی بی اطلاع نخواهید ماند. اطلاعات بیشتر در مورد این پکیج  را در این صفحه مطالعه فرمایید (لینک).
 
 
 

عیب یابی اتوماتیک شبکه CAN خودرو

عیب یابی اتوماتیک شبکه CAN خودرو

عیب یابی اتوماتیک شبکه CAN

دیاگ جی اسکن 2 قابلیت وارسی کاملا اتوماتیک شبکه CAN را داشته و می تواند فقط با چند کلیک در صورت وجود عیب سخت افزاری یا ارتباطی روی شبکه CAN به صورت گرافیکی شما را مطلع سازد .
 
 
 
 

ذخیره یادداشت روی صفحه جی اسکن2

ذخیره یادداشت روی صفحه جی اسکن2

عکس ازصفحه ی فعال ونوشتن روی آن

دیگر نیازی به کاغذهای پراکنده و یادداشتهای نا مرتب نخواهید داشت. بالمس کردن علامت ” قلم ” بالای هرصفحه، عیب یاب جی اسکن2 یک عکس ازصفحه  تهیه وبه شما اجازه میدهد با لمس صفحه یادداشت دلخواه خود را نیز روی این عکس اضافه نمایید .
با این قابلیت، به آسانی یادداشتهای خود را برای هر ایسیو ذخیره و در مراجعات بعدی خودروی مشابه، به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
 
 

ماشین حسابهای برقی و خودرویی دیاگ جی اسکن

ماشین حسابهای برقی و خودرویی دیاگ جی اسکن

 ماشین حساب و راهنماهای خودرویی

جی اسکن 2 یک مجموعه از ابزارهای محاسباتی و ماشین حساب های خودرویی را در اختیار شما می گذارد تا در تبدیل واحدها ، محاسبات محیط و مساحت ، محاسبات مقاومت و خازنهای سری و موازی، چرخش لاستیک ، کدهای لازم برای عملیات ویژه و … به سرعت و دقت عمل نمایید .
 

 
 
 

مشخصات فنی دیاگ جی اسکن 2

گروه مشخصات
  پروسسور
Triple CPU Main control Board ARM11@ 400MHz
Communication Board ARM9 @ 266MHz
Measurement Board (Optional) ARM9 @ 266MHz
 حافظه داخلی
Main Control Board: NAND Flash 128MB and SD RAM 256MB
Main Control Board: NAND Flash 32MB and SD RAM 8MB
Main Control Board: NAND Flash 32MB and SD RAM 8MB
 حافظه خارجی 16GB SD Card
 صفحه نمایش  7” TFT LCD (1024 X 600 pixel)
  ورود اطلاعات
Touch Screen
Power, Enter and Esc keys
4 way directional keys , F1 ~ F6 function keys
 چراغهای نمایش وضعیت کاری دیاگ 3 Color LED
 صدا Buzzer and speaker
  باطری شارژی Li-Ion Polymer 2100m Ah 1cell
 ولتاژ کاری 7 ~ 35V DC (10~35V for charging)
 جنس پوشش بیرونی PC + ABS resin with rubber shrouds
 ابعاد 230 X 146 X 72 mm (with VMI pack mounted)
 وزن Approx. 1300g (with VMI pack mounted)