7715003_orig
 دیاگ جی اسکن 2 یکی از سریعترین دستگاههای عیب یاب جهان است که در صورت استفاده در حالت بیدارباش یا همان standby در کمتر از 1 ثانیه از حالت خاموش به حالت آماده به کار و روشن خواهد رفت. برای ورود به منوی استندبای کلید روشن/خاموش کردن دستگاه را یک بار به طور کوتاه فشار داده و گزینه استندبای را انتخاب کنید. برای روشن شدن هم فقط یک بار دکمه روشن/خاموش دستگاه را بزنید تا در کسری از ثانیه دستگاه قابل استفاده باشد.
علاوه بر این، منوی “علاقه مندی ها” یا همان Favorites که در صفحه اول ظاهر میشود، میتواند شما را بدون الزام به انتخاب مرحله به مرحله خودرو و سیستم هایش، بلافاصله به منوهای پر مصرف هدایت و در یک کلیک به عملیات مورد نظر در ایسیو خاصی ببرد که در نوع خود بی نظیر است و باعث راحتی و سادگی و سرعت استفاده از دیاگ جی اسکن2 میشود.
1
عملیات های ویژه (Special Function) در بعضی خودروها که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توانید به فهرست علاقمندی‌ها اضافه کنید که با این کار قادر خواهید بود بدون اینکه وارد مراحل انتخاب جزئیات خودرو شوید عملیات ویژه‌ی دلخواه را به سادگی اجرا نمایید.
 1- نحوه اضافه کردن یک عملیات ویژه به لیست
با انتخاب گزینه‌ی «علاقه‌مندی‌ها»(Favorite)   و یا فشردن کلید F1 در منوی عملیات ویژه (Special Function) هر ایسیویی که هستید می‌توانید عملیات دلخواه خود را به فهرست علاقه مندی‌ها اضافه کنید. 
2
پس از فشردن دکمه “علاقه مندی ها” یا همان Favorite در کنار نامهای عملیات ویژه علامت ستاره 3 یا ستاره +6 نشانه گذاری می‌شود.علامت ستاره3 بیان می‌کند که این عملیات ویژه از قبل به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه شده است.6این علامت بیان می‌کند که این عملیات ویژه در فهرست وجود ندارد و می‌توان آن را در فهرست علاقمندی‌ها اضافه کرد
7
2- نحوه بارگذاری فهرست علاقمندی‌ها Favorite
آیکن علاقمندی‌ها Favorite را از منوی اصلی انتخاب کنید ، سپس پوشه‌ی فهرست شده را مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد. 
1
پس از فشردن این دکمه، وارد صفحه زیر میشوید که عملیات ویژه هر خودروساز که از قبل به لیست علاقه مندیها اضافه شده، به تفکیک خودروساز موجود است. روی خودروساز مد نظر کلیک کنید و پس از فشردن عملیات ویژه دلخواه، جی اسگن به صورت اتوماتیک خودرو، مدل ساخت و متغیرهای دیگر را انتخاب و پس از اتصال اتوماتیک به خودرو، مستقیما به داخل منوی مد نظر شما خواهد رفت.
Gscan2
منوی Recent یا “موارد اخیر” هم لیست آخرین عملیات ویژه ای که انجام داده اید را برایتان لیست می کند که خیلی پرکاربرد است، چون معمولا خودروهایی که با آنها سر و کار دارید تکراری هستند و لیست آنها را به سرعت از همین جا از تاریخچه میتوانید انتخاب تا بدون هیچ کار اضافه ای مستقیما به عملیات مذکور در خودروی دلخواه وصل شوید.

توجه داشته باشید برای برگشت به منوی انتخاب پوشه گزینه‌ی «سازنده» (Maker) را انتخاب کرده یا کلید F3 را فشار دهید.
همچنین برای پاک کردن یک عملیات ویژه از فهرست مورد  نظر گزینه‌ی «پاک کردن» (Delete) را انتخاب کرده یا کلید F6 را فشار دهید.

توسط: تاریخ انتشار: 6 تیر 1394دسته بندی: آموزش آنلاین, استفاده از جی اسکندیدگاه‌ها برای کاربرد حالت آماده به کار و منوی علاقه مندی های دیاگ جی اسکن 2 بسته هستندبرچسب ها: , , ,