در این ویدیو قصد داریم پین کد سوییچ هوشمند(ریموت هوشمند) خودرو کیا سورنتو UM مدل 2017 را استخراج نماییم. برای تعریف ریموت هوشمند به پین کد شش رقمی نیاز داریم که قالبا دریافت این کد از نمایندگی ها میسر میباشد. بعضا ممکن است در ایام تعطیل و یا زمانی از روز بخواهیم تعریف ریموت را انجام دهیم که دسترسی به نمایندگی نداشته باشیم و یا نمایندگی از در اختیار گذاشتن این پین کد امتناع کند. این مورد باعث میشود که زمان زیادی از ما تلف کند و بعضا ممکن است با توجه به فضای کم محیط تعمیرگاه، نگه داشتن خودرو تا زمان دریافت پین کد مشکلاتی را وجود آورد. همچنین باید در نظر داشته باشیم که اخذ پین کد بدون هزینه نخواهد بود.

دیاگ زنیت Z5 این مشکل را برطرف کرده است و بدون نیاز به دریافت پین کد ریموت هوشمند، آن را به آسانی از خودرو استخراج کرده و در زمان کوتاه و بدون صرف هزینه در اختیار ما میگذارد. دیاگ زنیت Z5 یک دیاگ نسل پنجم است که در سال 2022 توسط شرکت EZDS به بازار عرضه شد. همچنین دیاگ زنیت Z5 این خودرو را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده و ما میتوانیم بدون وارد کردن مشخصات خودرو هر چه سریع تر و بدون دردسر تعریف ریموت هوشمند کیا سورنتو را با این دستگاه انجام دهیم. در ادامه نحوه استخراج پین کد ریموت هوشمند خودرو کیا سورنتو UM مدل 2017 را با دیاگ زنیت باهم میبینیم.

 

توسط: تاریخ انتشار: 26 تیر 1402دسته بندی: آموزش کیا, تعریف ریموت و سوئیچ, دسته‌بندی نشده, زنیت Z5دیدگاه‌ها برای استخراج پین کد سوییچ هوشمند کیا سورنتو UM با دیاگ زنیت Z5 بسته هستندبرچسب ها: , ,