در این ویدیو قصد داریم زبان صفحه کیلومتر خودرو رنو کپچر را با دیاگ زنیت Z5 تغییر دهیم. ممکن است مراجعه خودرویی را داشته باشیم که وارداتی و یا در مناطق آزاد باشد که صفحه کیلومتر آن به زبان انگلیسی نباشد و یا به هر دلیل زبان پشت آمپر تغییر کرده باشد. این مورد باعث میشود که مالک نوشته ها و پیام هایی که در پشت آمپر ظاهر میشود را به زبان های دیگر متوجه نشود و باعث حواس پرتی راننده و عدم اطلاع ایشان از خرابی های احتمالی خودرو شود. با یک دیاگ تجهیز میتوانیم زبان پشت آمپر را تغییر دهیم. دیاگ زنیت Z5 یک دیاگ به روز و تجهیز میباشد که به آسانی و کمترین زمان میتواند زبان پشت آمپر خودرو رنو کپچر را تغییر دهد. در ادامه نحوه تغییر زبان صفحه کیلومتر رنو کپچر را با دیاگ زنیت Z5 با هم میبینیم.

محل قرار گیری سوکت عیب یاب رنو کپچر

جلوی لیور دنده و زیر فندکی خودرو سوکت عیب یاب قرار دارد. در نظر داشته باشید برای دسترسی به این سوکت کاور روی آن را بردارید. سوکت عیب یاب خودرو رنو کپچر به صورت پورت استاندارد OBD-II میباشد.

محل سوکت OBD رنو کپچر

نحوه ریست موتور رنو کپچر با دیاگ زنیت Z5

خودرو را خاموش میکنیم.سپس کابل دستگاه دیاگ زنیت را به سوکت عیب یاب خودرو رنو کپچر متصل میکنیم. سوییچ را باز میکنیم.

نحوه انتخاب رنو کپچر در دیاگ زنیت Z5

از منو اصلی دیاگ زنیت، گزینه عیب یابی را کلیک لمس میکنیم.

جای سوکت OBD رنو کپچر

در لیست خودرو ساز ها “رنو” را وارد میشویم.

ریست دریچه گاز رنو

بین خودروهای رنو، خودرو کپچر CAPTUR را پیدا و انتخاب میکنیم.

تغییر پشت آمپر رنو کپچر رایگان

سپس گزینه CAPTUR[2013~Present] را انتخاب میکنیم.

دیاگ کپچر با زنیت Z5

تغییر زبان پشت آمپر رنو کپچر با دیاگ زنیت

گزینه Instrument Panel را در بین یونیت های خودرو رنو کپچر انتخاب میکنیم.

تغییر زبان پشت امپر رنو

عملیات ویژه را وارد میشویم و “ورژن زبان” را لمس میکنیم.

تغییر زبان پشت امپر کپچر

پس از ورود به این مرحله میتوانیم با انتخاب گزینه F1 زبان انگلیسی ، F2 زبان اسپانیایی، F3 زبان لهستانی، F4 زبان اسلوانیایی و با انتخاب گزینه F5 میتوانیم زبان پشت آمپر خودرو رنو کپچر را به روسی تغییر دهیم. با توجه به اینکه زبان انگلیسی رایج تر میباشد میتوانیم به صورت پیش فرض زبان کلاستر را انگلیسی تغییر دهیم.

تغییر زبان پشت آمپر به انگلیسی

پس از اینکه زبان پشت آمپر را یکی از زبان های موجود انتخاب نمودیم، یکبار سوییچ را میبندیم و مجدد باز میکنیم و چک میکنیم که زبان پشت آمپر تغییر کرده باشد.

برای مشاهده سایر ویدئوهای آموزشی نیلیکار اینجا کلیک کنید. همچنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه دیاگ زنیت Z5 لطفا با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از تلفنهای شرکت اینجا کلیک کنید.

توسط: تاریخ انتشار: 27 خرداد 1403دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش رنو, دسته‌بندی نشده, زنیت Z5, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای تغییر زبان پشت آمپر رنو کپچر با دیاگ زنیت Z5 بسته هستندبرچسب ها: , ,