در این ویدیو میخواهیم ریست موتور هیوندا آوانته را با دیاگ زنیت Z5 انجام بدهیم. دیاگ زنیت Z5 یک دیاگ مولتی برند نسل 5 میباشد. و میتواند عملیات مختلفی را جهت عیب یابی و رفع مشکلات خودروی هیوندای آوانته و سایر خودروهای خارجی و داخلی انجام دهد. این دستگاه در زمینه عملیات ویژه، مشاهده پارامترها، کدهای خطا، ریست ای سی یو های مختلف، تعریف ریموت و سوئیچ بسیار قوی عمل میکند. روش کار کردن با دستگاه دیاگ Z5 شبیه به دستگاه دیاگ جی اسکن 3 میباشد. برای انتخاب خودروی هیوندای آوانته در دستگاه دیاگ میبایست از گزینه هیوندای النترا XD وارد شویم.

آموزش رایگان دیاگ هیوندا و کیا

ابتدا فیلم زیر را از سلسله فیلمهای آموزش رایگان دیاگ هیوندا و کیا مشاهده نمائید. سپس مطالب زیر را با دقت مرور کنید. برای مشاهده سایر فیلمهای آموزشی رایگان خودروی هیوندا اینجا کلیک کنید. همچنین برای مشاهده فیلمهای آموزشی خودروی کیا اینجا کلیک کنید.

 

 

ریست موتور هیوندای آوانته، انتخاب خودرو

برای ریست هیوندای آوانته ابتدا در صفحه اصلی دیاگ Z5 بر روی گزینه هیوندای کلیک میکنیم.

 

آموزش رایگان دیاگ هیوندای و کیا

 

سپس دستگاه از ما میپرسد که خودرو را به صورت دستی یا به صورت اتوماتیک انتخاب کند. بر روی انتخاب دستی کلیک میکنیم. تا خودمان از منوی دستگاه نوع و مدل خودرو را به دستگاه معرفی کنیم.

 

آموزش رایگان دیاگ هیوندای و کیا

 

در پنجره بعدی هیوندای جنرال را انتخاب میکنیم.

 

دیاگ تخصصی هیوندای

 

هیوندای آوانته یا النترا XD

نکته مهم: برای ریست موتور هیوندای آوانته و یا سایر عملیات دیاگ خودروی هیوندای آوانته، میبایست النترا XD را انتخاب کنیم. توجه داشته باشید که این موضوع به خاطر تفاوت نام خودروها در ایران و بازارهای بین المللی میباشد.

 

دیاگ زدن هیوندای آوانته

 

سپس مدل 2002 را انتخاب میکنیم. در مرحله بعد موتور G 2.0 DOHC را انتخاب میکنیم. سپس بر روی گزینه موتور کلیک میکنیم. تا وارد سیستم موتور بشویم. در این مرحله طبق تصویر زیر گزینه Unleaded GEN را انتخاب میکنیم. زیرا موتور از نوع بدون سرب سری جنرال هست.

 

آموزش رایگان دیاگ زدن هیوندای

 

در این مرحله دستگاه با سیستم (ای سی یو) موتور هیوندای آوانته ارتباط برقرار میکند. در مرحله بعد بر روی عملیات ویژه کلیک میکنیم.

 

دیاگ زدن آوانته

 

ریست موتور هیوندای آوانته

داخل عملیات ویژه موتور بخشهای مختلفی وجود دارد. برای ریست موتور ، بر روی Resetting Adaptive Values کلیک میکنیم.

 

ریست موتور هیوندای آوانته

 

با کلیک کردن بر روی ریست موتور (طبق تصویر فوق) دستگاه توضیحاتی را نشان میدهد.

 

ریست کردن موتور آوانته

 

بر روی دکمه OK کلیک میکنیم. سپس دستگاه مجددا یاد آوری میکند که میبایست موتور خاموش و سوئیچ باز باشد. در این مرحله بر روی دکمه Reset کلیک میکنیم. سپس در پنجره بعدی بر روی دکمه OK کلیک میکنیم. در اریست موتور هیوندای آوانته انجام میشود. پس از ریست موتور، دستگاه دیاگ Z5 پیامی مبنی بر انجام ریست موتور هیوندای آوانته نمایش میدهد. که روی OK کلیک میکنیم.

 

اطلاعات دستگاه دیاگ و تلفنهای تماس شرکت

همانطور که گفتیم دیاگ Z5 یک دیاگ مولتی برند نسل 5 (اخرین و جدید ترین نسل دیاگ) در دنیا میباشد. این دستگاه دیاگ پر قدرت قابلیت اتصال و عیب یابی خودروهای اروپایی، کره ای، ژاپنی، آمریکایی و حتی ایرانی و چینی را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیاگ زنیت Z5 اینجا کلیک کنید. همچنین جهت اطلاع از قیمت این دستگاه دیاگ کره ای و پر قدرت با تلفنهای شرکت نیلیکار تماس حاصل فرمائید.

 

 

توسط: تاریخ انتشار: 26 تیر 1401دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش هیوندا, زنیت Z5, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ریست موتور هیوندای آوانته با دیاگ زنیت Z5 بسته هستندبرچسب ها: ,