در این فیلم روش عیب یابی و عملیات ویژه ی یونیت UCH خودروی تندر 90 را با دیاگ جی اسکن تب مشاهده می کنید.دیاگ جی اسکن تب، یک دستگاه عیب یاب مولتی برند است که برنامه ی عیب یابی آن بر روی تبلت یا لب تاپ ویندوز نصب می گردد و از طریق بلوتوث با دانگل آن ارتباط برقرار می کند، این دیاگ تبلتی دارای ترجمه فارسی می باشد و پوشش بسیار خوبی بر روی خودروهای داخلی و خارجی دارد.Gscan-tab محصول جدید شرکت GIT کره است که در ایران توسط نماینده ی انحصاری این شرکت در اختیار مشتریان قرار می گیرد و پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن همانند دیاگ جی اسکن توسط شرکت نیلی کار انجام می شود.

عیب یابی و عملیات ویژه یونیت UCH خودروی تند 90 (  l90 )
برای عیب یابی و عملیات ویژه یونیت UCH  خودروی تندر 90 وارد منوی عیب یابی دستگاه دیاگ جی اسکن تب یا جی تب میشوید.در این منو فهرستی از خودروساز های مختلف دنیا را مشاهده میکنید.خودروساز سایپا را پیدا کرده و گزینه تندر 90  را انتخاب میکنید.
جستجوی خودکار سیستم ها
حال شما میتوانید مستقیما به یونیت مورد نظر خود وصل شوید و یا اینکه با انتخاب گزینه جستجوی سیستم ها به دستگاه دیاگ فرصت دهید تا تمامی اطلاعات ایسیو ها و کد های خطا را به شما نمایش دهد.با توجه به اینکه انتخاب گزینه جستجوی سیستم ها عملی وقت گیر است پیشنهاد میشود بطور مستقیم به یونیت مورد نظر وصل شوید.
با انتخاب گزینه UCH  یا کامپیونتر داخل اتاق وارد عملیات مربوط به این یونیت میشوید.در این بخش به راحتی میتوانید کد های خطا و پارامتر های موجود در این یونیت را بررسی کنید . همانطور که مشاهده میکنید کد خطایی در این یونیت وجود ندارد.
همانطور که در فیلم بالا مشاهده کردید تست عملگر های مختلفی مانند تست عملگر چراغ جلو چپ را راست را میتوانید از قسمت تست عملگرهای دیاگ فعال کنید و صحت عملکرد آنها را بررسی کنید.
عملیات ویژه
در قسمت بعدی عیب یابی یعنی عملیات ویژه دیاگ به شما اجازه میدهد عملیات متعددی مانند پیکربندی ، تعریف سوییچ و … را انجام دهید.
ایموبیلایزر
با این دیاگ دسترسی به خواندن تنظیمات و پیکربندی برای یونیت UCH  در قسمت ایموبلایزر برای شما وجود دارد که به راحتی میتوانید این توضیحات را مشاهده کنید.

با دنبال کردن تصاویر زیر مراحل عیب یابی یونیت UCH را میتوانید مشاهده کنید.

انتخاب منوی عیب یابی از صفحه اصلی دیاگ جی تب

انتخاب منوی عیب یابی از صفحه اصلی دیاگ جی تب

انتخاب کارخانه سایپا

انتخاب کارخانه سایپا

انتخاب خودروی تندر90

انتخاب خودروی تندر90

انتخاب یونیت UCH

انتخاب یونیت UCH

توسط: تاریخ انتشار: 30 مرداد 1397دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش جی اسکن تب (جی تب), آموزش رنو, آموزش سایپا, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:عیب یابی یونیت UCH خودرو ال 90 با استفاده از دیاگ Gscan-tab بسته هستندبرچسب ها: , , , , , ,