در این فیلم روش عیب یابی و عملیات ویژه ی یونیت ترمز ضد قفل (ABS) خودروی رنو تندر 90 را با دیاگ جی اسکن تب مشاهده می کنید، دیاگ Gscan_tab محصول جدید شرکت GIT کره ی جنوبی است که در ایران توسط نماینده ی انحصاری آن شرکت نیلی کار عرضه می گردد. این دیاگ بلوتوثی دارای یک دانگل می باشد که با نرم افزار عیب یابی آن که بر روی لب تاپ یا تبلت بلوتوث نصب می گردد، ارتباط برقرار می کند. Gscan-tab دارای ترجمه ی کامل فارسی منوهای عیب یابی است که این قابلیت سبب می شود، تعمیرکاران خیلی راحت بتوانند با این دستگاه عیب یاب پرتابل کار کنند.

امروزه تمامی تعمیرگاهها مجهز به دستگاه دیاگ یا دستگاه عیب یاب خودرو هستند.برای بسیاری از تنظیمات خودرو تندر90 به دستگاه دیاگ نیاز داریم.برای عیب یابی و عملیات ویژه خودرو تندر90 (L90) در دستگاه دیاگ جی اسکن (اعم از دستگاه دیاگ جی اسکن2 و دستگاه دیاگ جی اسکن تب) از منوی عیب یابی گزینه سایپا،خودروی تندر90 را انتخاب میکنیم.با استفاده از این دیاگ پیشرفته میتوانیم در قسمت جستجوی اتوماتیک تمامی ایسیو های موجود را ببینیم و دستگاه دیاگ کد های خطار را نمایش میدهد.در دستگاه دیاگ جی اسکن میتوانید پارامترهای ABS،عملگرهای ABS،هواگیری ABS،ثبت تاریخ و شاخص سرعت را چک کنید.زمانیکه دستگاه دیاگ به ABS وصل است،چراغ ABS در پشت آمپر چشمک میزند و به این معنی است که سیستم ABS از کار افتاده و زمانیکه از قسمت ABS دستگاه دیاگ خارج شویم ABS شروع بکار میکند.تمامی منوهای ذکر شده در دستگاه دیاگ جی اسکن به زبان فارسی ترجمه شده است و به راحتی میتوان این عملیات را با دستگاه دیاگ جی اسکن انجام داد.

در تصاویر زیر میتوانید مراحل فوق را مشاهده کنید.لازم به ذکر است که مراحل در دستگاه دیاگ جی اسکن 2 و دستگاه دیاگ جی اسکن تب کاملا مشابه و یکسان است.

انتخاب گزینه عیب یابی از منوی اصلی دستگاه دیاگ جی اسکن

انتخاب لوگوی کارخانه سایپا

انتخاب خودرو تندر 90 (L90)

انتخاب گزینه جستجوی سیستم یا انتخاب یونیت مورد نظر

 
 
 

توسط: تاریخ انتشار: 30 مرداد 1397دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش جی اسکن تب (جی تب), آموزش رنو, آموزش سایپا, آموزش هوندادیدگاه‌ها برای ویدئو:عیب یابی ABS ال90 با استفاده از دستگاه دیاگ جی اسکن تب بسته هستندبرچسب ها: , , , , ,