در فیلم پیش رو، نحوه ی انتخاب صحیح خودروهای هیوندایی در دستگاه جی اسکن را مشاهده می کنید، برای عیب یابی صحیح خودروهای هیوندایی باید مدل خودرو، سال تولید، نوع موتور و نوع سوخت خودرو را به درستی انتخاب کنیم، باتوجه به گستردگی مدل ها و موتورهای برند هیوندایی باید در انتخاب مدل خودرو و مشخصات فنی آن بسیار دقت کنیم، در غیر اینصورت ممکن است که نتوانید عیب یابی دقیقی روی خودرو انجام دهید.
برای عیب یابی اکثر مدل های هیوندایی بازار ایران باید از منوی Hyundai General یا هیوندایی عمومی استفاده کنیم، برای بعضی از خودروهای مناطق آزاد که سفارش آمریکا هستند باید از Hyundai USA استفاده کنیم، همچنین تعداد کمی خودروی سفارش کره به ایران وارد شده اند که برای عیب یابی آنها می توان از منوی Hyundai Korea  استفاده کرد.
برای اطلاع از مشخصات خودرویی که می خواهید بر روی آن عیب یابی انجام دهید، می توانید با وارد کردن شماره ی شاسی یا VIN code  خودرو در نرم افزار MICROCAT، اطلاعات آن خودرو و اینکه سفارش کدام کشور را متوجه شوید.
برای تهیه ی نرم افزار microcat می توانید از طریق لینک زیر به سایت نیلی پارت مراجعه کنید، لطفا دقت نمایید که هزینه تمامی نرم افزارهای تعمیراتی سایت نیلی پارت برای مشتریانی که دستگاه جی اسکن دارند، با ارائه ی شماره سریال دستگاه جی اسکن 50 درصد تخفیف دارد.
تهیه ی نرم افزار های تعمیراتی خودرو های مختلف

توسط: تاریخ انتشار: 9 تیر 1395دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش هیوندا, استفاده از جی اسکن, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:نحوه ی انتخاب خودروهای هیوندایی در دستگاه دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , ,