در این ویدئو روش برگرداندن لوگوهای دستگاه جی اسکن بعد از آپدیت را مشاهده می کنید، دقت نمایید که در سایر کشورها در منوی جی اسکن برای برندهای خودروسازی فقط نوشته وجود دارد و از لوگو و شکل استفاده نشده است، اما در ایران شرکت نیلی کار برای سهولت کار تعمیرکاران و پیدا کردن سریع تر خودروها و همچنین زیبایی بیشتر منوی دستگاه، اقدام به طراحی و اضافه کردن شکل لوگوها به منوی دستگاه کرده است. بنابراین بعد از اینکه که شما جی اسکن خود را آپدیت می نمایید، در صورتی که برنامه ی اصلی یا main program نیز آپدیت شود، لوگوها از منوی دستگاه شما حذف می شوند، زیرا به دلیل قانون کپی رایت شرکت GIT کره جنوبی اجازه ندارد که لوگوها را بر روی سرور خود قرار دهد. در این زمان نیاز است که شما به صورت دستی دوباره لوگوها را به منوی دستگاه خود اضافه کنید، برای انجام این کار طبق مراحل این فیلم پیش می روید، همانطور که در فیلم هم توضیح داده شده است، برای دریافت فایل لوگوها لازم است که شما یک پیام درخواست به تلگرام شرکت نیلی کار به شماره 09392658969 ارسال نمایید تا فایل و راهنمای اضافه کردن لوگوها برای شما ارسال شود. این پیام باید به این شکل باشد :

” اینجانب ……. دارنده دیاگ جی اسکن به شماره سریال ……. درخواست دریافت فایل لوگوها را از شرکت نیلی کار دارم” بدیهی است که جاهای خالی را باید اطلاعات درست خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره سریال دستگاه خود پر کنید. همچنین برای آموزش روش آپدیت جی اسکن می توانید لینک زیرا کلیک کنید.

روش آپدیت جی اسکن

توسط: تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1399دسته بندی: آموزش آنلاین, استفاده از جی اسکن, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو: آموزش نحوه بارگزاری مجدد لوگوها دردیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , , ,