در این فیلم کوتاه برخی از موارد شاخص اضافه شده به دستگاه جی اسکن دو در آپدیت ژانویه 2020 را مشاهده می کنید، همانطور که مطلع هستید، در سال 3 مرتبه و در ماه های 1 ، 5 و 9 میلادی آپدیت کلی برای جی اسکن ارائه می شود، اما علاوه بر این آپدیت ها به صورت مستمر برروزرسانی و اصلاحات تقریبا هر ماهه برای دستگاه تهیه و بر روی سرور شرکت GIT قرار می گیرد و همکاران عزیز و دارندگان دستگاه جی اسکن می توانند، از راه دور با استفاده از اینترنت به راحتی دستگاه خود را بروز رسانی کنند. این کار می تواند با استفاده از نرم افزار PC utility انجام شود که CD آن همراه دستگاه تحویل مشتری می گردد یا با استفاده از ارتباط WIFI خود دستگاه جی اسکن، مطلب کامل روش آپدیت دستگاه جی اسکن قبلا آماده شده است و بروی سایت نیلی کار قرار گرفته که در اینجا لینک آن را برای استفاده شما عزیزان قرار می دهیم.

روش آپدیت دستگاه جی اسکن

نکته ی مهم: دوستانی که تازه دستگاه جی اسکن را خریداری کرده اند، به دلیل اینکه آخرین آپدیت روی دستگاه آنها قرار دارد و اولین بار است که می خواهند آپدیت را انجام دهند، حتما قبل از اولین آپدیت با شرکت تماس بگیرند.

توسط: تاریخ انتشار: 18 فروردین 1399دسته بندی: آموزش آنلاین, اخبار, استفاده از جی اسکندیدگاه‌ها برای ویدئو: برخی موارد اضافه شده در آپدیت ژانویه 2020 جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , , ,