در فیلم پیش رو، روش کالیبره ی دوربین روی شیشه ی جلوی خودروی BMW 535 مدل2016 را با دیاگ جی اسکن 3 مشاهده می کنید، این عملیات باید بعد تعویض دوربین یا شیشه ی جلو با دیاگ جی اسکن انجام شود تا دوربین موقعیت صحیح خود را پیدا کند و بتواند به درستی عملی کند.برای انجام این عملیات پس از انتخاب برند بی ام و، وارد قسمت BODY یا بدنه شده و گزینه ی یونیت دوربین جلویی یا KAFAS را انتخاب می کنیم و در قسمت عملیات ویژه گزینه ی کالیبره را می زنیم.
درابتدا از شما سوال پرسیده می شود که آیا شیشه ی جلو تعویض شده است یا خیر، اگر شیشه ی جلو را تعویض کرده اید باید گزینه ی YES را بزنید و سپس ادامه ی عملیات را انجام دهید. سپس دستگاه به شما پیام می دهد که با خودرو رانندگی کنید تا مراحل تعریف دوربین جلو تکمیل گردد، درصد پیشرفت عملیات کالیبره را می توانید از قسمت پارامترها بررسی کنید، تا زمانی که عدد آن به 100 درصد برسد باید به رانندگی خود ادامه دهید.

توسط: تاریخ انتشار: 18 شهریور 1399دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش بنز و بی ام و, جی اسکن 3, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو: کالیبره دوربین جلویی (KAFAS) خودروی BMW با دیاگ جی اسکن 3 بسته هستندبرچسب ها: , , , ,