کابل اضافه ای بین دیاگ شما و خودرو وجود ندارد

دیاگ Gscan-tab یک دستگاه عیب یاب است که بر روی تبلت،لپ تاب و یا کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز شما نصب می گردد. این دیاگ کوچک با استفاده از بلوتوث با دانگل خود که پورت عیب یاب خودرو متصل می شود ارتباط برقرار می کند. این دستگاه دیاگ از همان نرم افزارهای عیب یابی بهره می برد که در دیاگ های فوق العاده ی جی اسکن 1 و جی اسکن 2 استفاده شده است.
دیاگ جی اسکن تب با بهره گیری از این نرم افزار های عیب یابی کامل خودور که دائماً در حال پیشرفت است، توانسته پوشش بسیار خوبی را برای خودروهای داخلی و خارجی ارائه دهد. شما میتوانید با استفاده  از این نرم افزار عیب یابی که بر روی تبلت، لپ تاب و یا کامپیوتر شخصی شما نصب می گردد تجربه کار با یک دستگاه دیاگ حرفه ای را داشته باشید.

 

ارتباط بی سیم از طریق بلوتوث

ارتباط ایمن و آسان بلوتوثی، که بین دانگل عیب یاب جی تب و کامپیوتر برقرار می شود.

 

صرفه جویی در هزینه

شما دیگر نیازی به هزینه کردن برای سخت افزار کامل دستگاه دیاگ ندارید. شما می توانید با داشتن یک تبلت یا لپ تاپ دارای سیستم عامل ویندوز، با خرید یک دیاگ جی تب و نصب نرافزار جی تب بر روی لپ تاب (کامپیوتر) خود از قابلیت های کامل یک دستگاه دیاگ Gscan استفاده کنید.

 

دیاگ اصلی کارخانه بر اساس برنامه هیوندایی وکیا

Gscan-tab  پوشش کامل و بی نقصی بر روی خودروهای هیوندایی و کیا دارد که بر اساس برنامه GDS اصلی کارخانه هیوندای و کیا است.

 

قابلیت استفاده برروی تمامی سیستم های تحت ویندوز

برنامه دستگاه دیاگ جی اسکن تب با سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. شما می توانید برنامه این دیاگ را بر روی یک تبلت، لب تاپ یا کامپیوتر ویندوز نصب کنید، و از قابلیت های این دیاگ حرفه ای بهره ببرید.

 

جدول مشخصات دیاگ Gscan tab

مشخصات کلی

Flash Memory 2Mbyte / SRAM 256Kbyte حافظه
7~35 VDC ولتاژ عملکرد
58 × 74 × 36 mm / 90 g ابعاد / وزن
Bluetooth 2.1 + EDR (2.4GHz) پروتکل ارتباط بی سیم
2 LEDs (Front/Bottom) چراغ نشانگر
CAN (High Speed, Low Speed, Single Speed) شبکه CAN
ISO-1941, ISO-9141-CARB, KWP-2000 خط ارتباطی K-Line / L-Line
SAE-J1708 / J1587, J1850 (VPWM,PWM) خودروهای نیمه سنگین
Melco Pull-Down اطلاعات/ خط کنترل

 

مشخصات مورد نیاز تبلت یا لب تاپ

1800X1200 یا بالاتر صفحه نمایش
پردازنده ی Intel Bay Trail-T Z3735F 64bit  یا بالاتر CPU
2 گیگا بایت یا بیشتر RAM
15  گیگا بایت یا بیشتر فضای خالی ظرفیت درایو C
ویندوز 10 یا بالاتر سیستم عامل
بلوتوث 2 یا بالاتر پروتکل ارتباط بی سیم

 

برخی از قابلیت های دیاگ جی اسکن تب

 

جستجوی خودکار سیستم ها و کدهای خطا

جستجوی خودکار، آپشنی است که به صورت اتوماتیک تمام سیستم های خودرو را چک می کند و کدهای خطا را گزارش می دهد و امکان دسترسی به عیب یابی پیشرفته را برای تمام سیستم های پیدا شده فراهم می کند.

تست عملگر

تست عملگر، قابلیت پایه ی دیگری است که دیاگ Gscan-tab فراهم می آورد، تعمیرکاران می توانند با فعال و غیر فعال کردن عملگرها عملکرد کنترلی یونیت ها را تست کرده و از سلامت آنها مطمئن شوند.

بروز رسانی هوشمند

زمانی که کامپیوتر شما به اینترنت متصل می شود، برنامه ی Gscan-tab به سرور شرکت GIT کره جنوبی وصل می شود و آپدیت ها و برنامه های جدید را چک می کند و برنامه ی عیب یابی شما را به روز نگه می دارد.

پارامترها

یکی دیگر از کاربردهای پایه ای دیاگ Gscan-tab نمایش پارامترهای یونیت موردنظر می باشد. این کاربرد امکان بررسی ورودی ها و خروجی های یونیت را به کاربر می دهد.

کد خطای عیب یابی

خواندن و پاک کردن کدهای خطا قسمتی از عملیات پایه ی عیب یابی است. دیاگ Gscan-tab برای توضیحات هر خطا دو خط فضا اختصاص می دهد که این امر موجب می شود که توضیحات کدهای خطا کامل و بدون مخفف شدن به تعمیرکاران ارائه شود.

لاگ گرفتن و بازخورد مستقیم

در مواقعی که کاربر با مشکل یا خطایی در Gscan-tab مواجه می شود، می تواند از اون مشکل خاص لاگ گرفته و به صورت مستقیم برای مهندسین شرکت GIT که به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشند، ارسال کند تا تیم مهندسی شرکت آن مشکل را بررسی کرده و راه حل را ارائه دهند.

عملیات ویژه

علاوه بر عملیات های پایه مانند خواندن و پاک کردن خطا، پارامترها، تست عملگرها، و نمایش اطلاعات ایسیو، دیاگ  Gscan-tab عملیات ویژه مختلفی مانند، کدینگ ها، ریست ها، کالیبراسیون ها، تعریف ها و مقداردهی های اولیه را نیز انجام می دهد.

نمودار (گراف) اطلاعات همراه با تنظیمات مقایس خودکار

مقدار عددی پارامترها می تواند به راحتی و با یک کلیک به نمودار (گراف) دقیق و سریع تبدیل شود. دیاگ Gscan-tab به صورت خودکار مقادیر حداقل و حداکثر نمودار ها را تنظیم می کند تا کاربر بتواند با دقت بیشتر پارامترها را بررسی و مقایسه کند.