معمولاً زمانی که یک ریموت جدید تهیه می کنید و یا ریموت قبلی را تعمیر کرده و نیاز دارید آن را مجدداً تعریف کنید، باید عملیات تعریف ریموت را انجام دهید.
همانطور که در فیلم توضیح داده می شود بعد از انتخاب خودرو گزینه ی transmitter code saving را انتخاب کنید و طبق دستورات دستگاه دقیقاً پیش بروید تا تعریف ریموت به درستی انجام شود. دقت نمایید که برای تعریف ریموت باید سوئیچ را بسته و آن را از مغزی سوئیچ خارج کنید. فیلم پیش رو نحوه ی تعریف ریموت هیوندای i30 مدل 2010 را با دستگاه دیاگ جی اسکن مشاهده می کنید.
برای تعریف ریموت معمولی خودروهای هیوندایی و کیا با دیاگ جی اسکن شما نیازی به کد سوئیچ ندارید و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید، اما در مدل هایی که مجهز به کلید هوشمند یا Smart Key هستند، ریموت و کلید باهم تعریف می شود و حتما باید کد سوئیچ را وارد کنید، برای یادگیری روش تعریف ریموت و سوئیچ خودروهای داخلی و خارجی می توانید در دروه های آموزشی شرکت نیلی کار شرکت کنید.

توسط: تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش هیوندا, تعریف ریموت و سوئیچ, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:تعریف ریموت هیوندایی i30 با دیاگ جی اسکن بسته هستندبرچسب ها: , , ,