کیت شستشوی موتوری که در فیلم توضیح داده می شود، ابزار مخصوص شرکت هیوندایی و.کیا می باشد که در ایران به صورت انحصاری توسط شرکت نیلی کار توزیع می گردد، این کیت شامل بکس بادی مخصوص، برس های مخصوص، آندوسکوپ و کیت ساکشن می باشد و محفظه ی احتراق و سر پیستون و سرسوپاپ ها رابه صورت کامل شستشو می کند.
این ابزار مخصوص بیشترین کاربرد را بر روی خودروهایی با موتور تزریق مستقیم یا GDI  دارد، زیرا در این خودروها به علت نسبت تراکم بسیار بالا، محفظه ی احتراق به سرعت دوده می گیرد و دچار کربن گرفتگی می شود، این مشکل مخصوصا در زمانی که کیفیت سوخت پایین باشد تشدید می گردد، در کشور ما به علت کیفیت پایین بودن کیفیت سوخت، شاهد کربن گرفتگی محفظه ی احتراق موتورهای پیشرفته هستیم که در بلند مدت باعث نوسان دور موتور، بد کارکردن موتور، ایجاد احتراق ناقص و پیش رس می شود و مصرف سوخت موتور و صدای آن را بیشتر می کند.
این کیت شستشوی موتور که ابزار مخصوص شرکت های هیوندایی و کیا است و توسط شرکت نیلی کار در ایران به صورت انحصاری توزیع می گردد را می توانید از سایت نیلی  پارت تهیه کنید.

توسط: تاریخ انتشار: 5 تیر 1395دسته بندی: آموزش آنلاین, آموزش کیا, آموزش هیوندا, سرویس دوره‌ای, ویدئو های آموزشیدیدگاه‌ها برای ویدئو:روش استفاده از کیت شستشوی داخل موتور بسته هستندبرچسب ها: , , ,